SUNGA!

I Brasil har det seg slik at folk er litt lettkledde. På stranda ser man ofte folk med så lite klær at de hadde fått rare blikk hjemme i Norge. Størrelsen på bademoten er vesentlig krympa og det er helt normalt. Hvis man er gutt og går med en vanlig shorts som går deg ned til knærne kan man få rare blikk og brassene syns vi er veldig turist. Noen av gutta har tatt tak i dette og investert i hver sin Sunga. Mange vil vell kalle dette for en speedo eller badetruse, men det er mer en badeboxer. I forskjellige farger sprader gutta rundt i disse Sungaene både på trening og etterpå! Et flott syn for jentene!:)


Her er en bildeserie fra beachen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det der skulle eg ha vært nåkka full før eg hadde tredd på meg altså.. :P God bedring;) :P hehe
MVH Far!

Anonym sa...

Magisk! Det her er saa utrolig bra gutta! For et tiltak!:D

Jan Ivar sa...

Det at du flesket til med verdens sleskeste sang i tillegg gav jo bare ett, om mulig, verre helhetsinntrykk. Jeg føler at noe inni meg døde akkurat nå, og jeg er mer trist enn sjokkert :(

Anonym sa...

For og si det sånn, hadde fjorårstreffet vært etter brasil turn demmes så hadde eg revurdert heile opplegge.. Neij, til neste år så starte dokker opp ei ny linja, "rabalder".. ser allerede før meg Olsen og Ekeland som lærer og Myhr som maskott ;)

Hilse Far